Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Pealkiri: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Teised pealkirjad: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Autor: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Ilmumisaasta: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Kirjastaja: Терно-Граф
UDC: 658.8
Märksõnad: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Series/Report no.: Випуск 1 (2);
Kokkuvõte: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFVaata/Ava
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuVaata/Ava
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.