Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Título: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Outros títulos: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Authors: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Data de edición: 2009
Date of entry: 18-Nov-2012
Editor: Терно-Граф
UDC: 658.8
Palabras chave: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Nº Serie/Informe: Випуск 1 (2);
Resumo: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFVer/abrir
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuVer/abrir
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados