Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Titel: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Sonstige Titel: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Autor(en): Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Erscheinungsdatum: 2009
Date of entry: 18-Nov-2012
Herausgeber: Терно-Граф
UDC: 658.8
Stichwörter: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Serie/Report Nr.: Випуск 1 (2);
Zusammenfassung: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.