このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

タイトル: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
その他のタイトル: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
著者: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
発行日: 2009
Date of entry: 18-11月-2012
出版者: Терно-Граф
UDC: 658.8
キーワード: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
シリーズ番号/レポート番号: Випуск 1 (2);
抄録: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDF見る/開く
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVu見る/開く
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。