Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Title: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Other Titles: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Authors: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Issue Date: 2009
Date of entry: 18-Nov-2012
Publisher: Терно-Граф
UDC: 658.8
Keywords: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Series/Report no.: Випуск 1 (2);
Abstract: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFView/Open
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuView/Open
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.