Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Título : Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Otros títulos : Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Autor : Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Fecha de publicación : 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Editorial : Терно-Граф
UDC: 658.8
Palabras clave : дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Citación : Випуск 1 (2);
Resumen : : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN : 2223-3822
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuVisualizar/Abrir
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.