Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Назва: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Інші назви: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Автори: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Бібліографічний опис: Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 18-лис-2012
Видавництво: Терно-Граф
УДК: 658.8
Теми: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Серія/номер: Випуск 1 (2);
Короткий огляд (реферат): : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuПереглянути/відкрити
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.