Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРатинський, Вадим Віталійовичuk
dc.contributor.authorRatynskyy, Vadymen
dc.date.accessioned2012-11-18T14:33:53Z-
dc.date.available2012-11-18T14:33:53Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРатинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814-
dc.description.abstract: Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТерно-Графuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1 (2);-
dc.subjectдосліджденняuk
dc.subjectуправлінське рішенняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмашинобудуванняuk
dc.titleОптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємствuk
dc.title.alternativeOptimization of marketing strategy by machine-building enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuПереглянути/відкрити
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.