กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

ชื่อเรื่อง: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
ผู้แต่ง: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
วันที่เผยแพร่: 2009
Date of entry: 18-พฤศ-2012
สำนักพิมพ์: Терно-Граф
UDC: 658.8
คำสำคัญ: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
หมายเลขชุด/รายงาน: Випуск 1 (2);
บทคัดย่อ: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFดู/เปิด
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuดู/เปิด
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น