Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Titre: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Autre(s) titre(s): Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Auteur(s): Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Date de publication: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Editeur: Терно-Граф
UDC: 658.8
Mots-clés: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Collection/Numéro: Випуск 1 (2);
Résumé: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Collection(s) :Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuVoir/Ouvrir
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.