Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Title: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Other Titles: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Authors: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Issue Date: 2009
Date of entry: 18-Νοε-2012
Publisher: Терно-Граф
UDC: 658.8
Keywords: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Series/Report no.: Випуск 1 (2);
Abstract: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuΔείτε/ Ανοίξτε
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα