Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Titel: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Övriga titlar: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Författare: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Utgivningsdatum: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Utgivare: Терно-Граф
UDC: 658.8
Nyckelord: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Serie/rapport nr.: Випуск 1 (2);
Sammanfattning: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Samling:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFVisa/Öppna
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuVisa/Öppna
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!