Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Заглавие: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Други Заглавия: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Автори: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Дата на Публикуване: 2009
Date of entry: 18-Ное-2012
Издател: Терно-Граф
UDC: 658.8
Ключови Думи: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Серия/Отчет но.: Випуск 1 (2);
Резюме: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Показва се в Колекции:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuИзглед/Отваряне
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.