Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Teitl: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Teitlau Eraill: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Awduron: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Dyddiad Cyhoeddi: 2009
Date of entry: 18-Nov-2012
Cyhoeddwr: Терно-Граф
UDC: 658.8
Allweddeiriau: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
rhif Cyfres/Adroddiad: Випуск 1 (2);
Crynodeb: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFGweld/Agor
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuGweld/Agor
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.