Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814

Titulua: Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Beste titulu batzuk: Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
Egilea: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Gordailuaren-data: 2009
Date of entry: 18-Nov-2012
Argitalpen: Терно-Граф
UDC: 658.8
Gako-hitzak: дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
Zitazioa: Випуск 1 (2);
Laburpena: : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Ratynskyy.pdf173,24 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Ratynskyy.djvu72,18 kBDjVuBistaratu/Ireki
Ratynskyy__COVER.png359,74 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.