Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 101-200 зі 216 (час пошуку: 0.002 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article199923-тра-2017Механізм післяприватизаційної підтримки підприємництва в регіоні //Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України Збірник наукових праць кафедри управління трудовими ресурсами і розміщення продуктивних сил Тернопільської академії народного господарства Тернопіль "Економічна думка" 1999р.Федорович, Роман Володимирович; Монастирський, Григорій
Article199723-тра-2017Науково-методологічні аспекти становлення, функціонування і трансформації економічного аналізу //Формування економічних відносин в умовах ринку Збірник наукових праць випуск 1. Тернопіль 1997р.Федорович, Роман Володимирович
Article199624-тра-2017Етапи розвитку та становлення оперативного економічного аналізу /Наукові записки присвячені 25-річчю створення кафедри під ред. д.е.н., проф. Шкарабана С.І. Тернопіль 1996р.Федорович, Роман Володимирович
Article199524-тра-2017Организация оперативного экономического анализа// Научные записки под ред. д.е.н., проф. Шкарабана С.И. Тернополь -1995Федорович, Роман Володимирович
Learning Object1-лис-201625-тра-2017Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Article202011-бер-2021Сутність поняття та історичний розвиток конс’юмеризмуБурліцька, Оксана Петрівна
Conference Abstract9-лис-201817-лис-2018Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів.Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна; Міщук, Оксана Іванівна; Фалович, Володимир Андрійович; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Бакуліна, Наталія Миколаївна; Волков, Андрій; Химич, Ірина; Тимошик, Наталія; Подвірна, Тетяна; Ціх, Галина Володимирівна
Article201824-лип-2019Оцінювання ризиків промислових підприємствТимошик, Михайло
Article201824-лип-2019Орагнізаційне управління ризиками промислових підприємствТимошик, Михайло
Articleгру-201514-лип-2019цілеорієнтована оптимізація ризиків промислових підприємствТимошик, Михайло
Methodical recommendations201823-чер-2018Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations20192-гру-2019Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Monograph20177-тра-2018Фінансово-облікове забезпечення сталого розвитку аграрного сектора УкраїниБочко, Олена Юріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Подвальна, Галина Василівна
Conference Abstract15-гру-20177-тра-2018ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА ОСОБЛИВОСТІ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ FMCGЯкимишин, Лілія Ярославівна
Article20177-тра-2018Пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності річкових портів в УкраїніШандрівська, Олена Євгенівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Васильців, Надія Михайлівна
Methodical recommendations20195-гру-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів спеціальності 075 "Маркетинг"Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20196-гру-2019Методичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл.: І. Л. Піняк, В. А. Фалович, Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ТНТУ ім.І.Пулюя, 2019. – 63 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Conference Abstract15-гру-20177-тра-2018РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ: СУБ’ЄКТИВНИЙ ПІДХІД ДО ГЕНЕРАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ АКТИВІВПіняк, Ірина Любомирівна
Monographбер-20184-тра-2018Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Kramar, Iryna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Періг, Ірина Мирославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Прохоровська, Світлана Анатоліївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Саченко, Світлана Іванівна; Адамик, Оксана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Панасюк, Валентина Миколаївна; Спільник, Ірина Володимирівна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Conference Abstract27-чер-201924-гру-2019Transformation of institutional infrastructure in the context of power decentralization reformHlynskyy, Nazar; Krykavskyy, Yevhen; Falovych, Volodymyr; Yakymyshyn, Liliia
Monograph201924-гру-2019Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільстваПилипчук, В.П.; Якимишин, Л.Я.; Петецький, І.
Methodical recommendations201723-лис-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations20195-гру-2019Опорний конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-гру-2019Опорний конспект лекцій із дисципліни «Мерчандайзинг» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-гру-2019Опорний конспект лекцій із дисципліни "Поведінка споживачів" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-гру-2019Програма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Methodical recommendations20195-гру-2019Методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів із дисципліни "Мерчандайзинг" для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг"Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations201723-лис-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Book15-кві-201324-лют-2016Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object20156-чер-2016Конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення"Бурліцька, Оксана Петрівна
Book201027-чер-2013Економічний аналізСерединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna
Learning Object200914-лип-2016Робоча програма ознайомчої практики для студентів 1 курсу із спеціальності 6.050100 „Маркетинг“Дубик, Орест Іванович; Юзьвак, Людмила Ігорівна
Article6-чер-20146-чер-2014Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктівМиронець, Сергій Вікторович; Mironets, Sergiy
Book201327-чер-2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Articleбер-201611-чер-2016Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингуБорисова, Тетяна Михайлівна
Book201610-чер-2016Міжнародна конкуренціяБорисова, Тетяна Михайлівна; Ціх, Галина Володимирівна
Book26-кві-201610-чер-2016Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиБорисова, Тетяна Михайлівна
Article25-кві-201611-чер-2016Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
Articleгру-201511-чер-2016Виникнення некомерційних суб’єктів господарювання із погляду економічних, соціологічних та політичних концепційБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201611-чер-2016Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201511-чер-2016Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
Learning Object5-гру-20165-гру-2016Моделювання процесів у маркетинговому середовищі Тези доповіді конференції ТНТУ ім І. Пулюя Актуальні задачі СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ V Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів 17-18 листопада 2016 рокуФедорович, Роман Володимирович
Book201210-бер-2016Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Learning Object20157-чер-2016Методичні вказівки для проходження ознайомчої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Book200514-лип-2016Методичні вказівки для проведення практичних та самостійних занять з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчанняДубик, Орест Іванович; Юзьвак, Людмила Ігорівна
Book200214-лип-2016Методичні рекомендації і практичні завдання з дисципліни „Управління ризиками в економіці“ для студентів факультету управління та бізнесу у виробництві з спеціальності 7.050108 „Маркетинг“Тимошенко, М.Т.; Дубик, Орест Іванович
Book200914-лип-2016Конкуренція: теорія і практика. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліниГолда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович
Article200021-кві-2017Проблемы развития инновационного предпринимательства в условиях переходной экономики/ Научный журнал "Экономики в условиях перехода Научные исследования" Свиштов 2000Федорович, Роман Володимирович; Монастырский, Григорий Леонардович; Харив, Петр Степанович
Article20064-тра-2017Основні напрямки формування витрат виробництва на промислових підприємствах/ Наука молода Тернопіль Економічна думка 2006р.Федорович, Роман Володимирович; Мединська, Оксана
Articleлис-200221-кві-2017Общие подходы к экономическому образованию и взаимосвязь преподавания бухгалтерского учета и других дисциплинФедорович, Роман Володимирович; Гуцайлюк, Лідія
Other6-жов-201114-бер-2017Моделювання економіко-виробничих систем//Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» / ТНТУ. — 2011. — Тернопіль. — 261 с.-
Article200628-кві-2017Meтодологічні аспекти удосконалення аналі3у показників фіансової 3bithoctI при оцінці фінансового стану в неприбуткових організаціях/ Вісник національного університету водного господарство та природокористування Випуск 4(36) Рівне 2006.Федорович, Роман Володимирович; Вовк, Вікторія Михайлівна
Article20034-тра-2017Організація бухгалтерського обліку в сучасних умовахФедорович, Роман Володимирович; Гуцайлюк, Л.О.
Article201020-кві-2017Фінансові ресурси як економічна категоріяЦіх, Галина Володимирівна; Вовк, Вікторія Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович
Article8-вер-200421-кві-2017Тенденції та перспективи розвитку оперативного економічного аналізуФедорович, Роман Володимирович
Learning Object15-чер-201629-чер-2016Методичні вказівки для проходження виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна
Monograph202321-кві-2023Сучасний маркетинг: візія, технології, інноваціїОксентюк, Богдана Андріївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Гагалюк, Ольга Іванівна; Гвоздик, О.Б.; Крижановський, Богдан Віталійович; Голда, Надія Михайлівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Зяйлик, Марія Федорівна; Гарматюк, Оксана Олегівна; Машлій, Галина Богданівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Корчак, О.С.; Левицький, Віталій Орестович; Радинський, Сергій Вітаалійович; Дячун, Ольга Дмитрівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Розум, Р.І.; Гарасим, Л.Г.; Фалович, Володимир Андрійович; Кулик, Юлія Ігорівна; Фалович, Наталія Миколаївна; Чеченюк, Ірина Борисівна; Чорна, О.В.; Шафранський, В.В.; Шпилик, Світлана Василівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Малюта, Людмила Ярославівна
Article201511-чер-2016Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідженняБорисова, Тетяна Михайлівна
Article14-кві-201624-тра-2016Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значенняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович
-14-кві-201626-тра-2016Сутність інноваційного потенціалу підприємства та особливості його формуванняФедорович, Роман Володимирович
Article8-жов-200528-лют-2017Міжнародна науково-практична конференція, присвячена 75-річчю заснування ХНЕУ, "Економічні проблеми інноваційно-структурних перетворень в Україні" 7 — 8 жовтня 2005 рокуФедорович, Роман Володимирович
Articleчер-200428-лют-2017УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БАЗИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ НА ПІДСТАВІ МІЖНАРОДНИХ СТАТИСТИЧНИХ СТАНДАРТІВ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇФедорович, Роман Володимирович; Вовк, В.М.
Other15-вер-199928-лют-2017Матеріали четвертої міжнародної наукової конференції «Проблеми економічної інтеграції України в Європейський Союз: Інвестиційні аспекти»Федорович, Роман Володимирович
Other199625-кві-2017Методи прогнозування ринкового попитуФедорович, Роман Володимирович
Methodical recommendations13-вер-201613-вер-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальності 7.030507 та 8.030507 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Book200714-лип-2016Методичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчанняДубик, Орест Іванович; Юзьвак, Людмила Ігорівна
Methodical recommendations7-вер-20167-вер-2016Методичні вказівки до проведення практичних занять з курсу "Введення в спеціальнсть"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object20157-вер-2016Конспект лекцій з дисципліни «Введення в спеціальність» для студентів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки «Маркетинг»Семенюк, Світлана Богданівна
Article20023-тра-2017Територіальні спільноти низового рівня: досвід формування в ЄС та уроки для України/Вісник Тернопільської академії народного господарства Тернопіль 2002.Федорович, Роман Володимирович; Монастырский, Григорий Леонардович
Article20013-тра-2017Самоврядність територій як пріоритет регіональної політики України в контексті європейської інтеграціїФедорович, Роман Володимирович; Монастырский, Григорий Леонардович
Bookлют-201114-бер-2017Економічні ризики:фінансово-обліково-аналітичний аспекти : монографія/ за ред. докт. екон. наук, проф. З.В. Гуціайлюка. - Тернопіль:ТНТУ ім. І Пулюя, 2011.- 200с.Гуцайлюк, Зіновій Володимирович; Валович, М. З.; Вовк, В. М.; Загородній, А.Г.; Королюк, Т.М.; Крупка, Я.Д.; Лазаришина, І.Д.; Петрик, О.А.; Пилипенко, Л.М.; Рудницький, В.С.; Семенюк, С.Б.; Федорович, Ромпн Володимирович
Article28-кві-201730-кві-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіКраузе, Ольга; Березівська, Лілія; Шпилик, Світлана; Рожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Пижик, Олександр; Фалович, Володимир; Федорович, Роман; Семенюк, Андрій; Якимишин, Лілія; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана; Оксентюк, Сергій; Піняк, Ірина; Мазан, Оксана; Серединська, Віра; Загородна, Ольга
Other20-тра-20117-бер-2017Використання методів економічного аналізу в оцінці діяльності туристичних підприємствФедорович, Роман Володимирович
Article20051-бер-2017Анализ ликвидности предприятия и его баланса: проблемы и решенияФедорович, Роман Володимирович
Article200721-кві-2017Внутрішньобанківський процес управління кредитними ризикамиФедорович, Роман Володимирович; Скакун, П.А.
Articleвер-200628-лют-2017Методологічні аспекти удосконалення аналізу показників фінансової звітності при оцінці фінансового стану в неприбуткових організаціяхФедорович, Роман Володимирович; Вовк, В.М.
Article20001-бер-2017Проблемы развития инновационного предпринимательства в условиях переходной экономикиФедорович, Роман Володимирович; Монастырский, Григорий Леонардович; Харив, Петр Степанович
Articleлис-20043-тра-2017Пріоритетна роль інвестиційно-інноваційного розвитку економіки України у контексті посилення міжнародної мобільності капіталуФедорович, Роман Володимирович; Брич, Василь
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни «Контрактне право та діловий етикет» спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Конспект лекцій з дисципліни «Контрактне право та діловий етикет» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Збірник завдань до практичних занять з курсу «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Програма переддипломної практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Федорович, Роман Володимирович
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджментуКраузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations201214-лип-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з курсу „Комерційна справа“ для студентів денної та заочної форм навчання факультету „Економіки і управління підприємствами“ спеціальності 6.030507 „Маркетинг“Дубик, Орест Іванович; Голда, Надія Михайлівна
Other28-тра-20041-бер-2017УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ АНАЛІЗУ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (27-28 травня 2004р.) ОБЛІК, АНАЛІЗ І АУДИТ У СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ Львів-2004Федорович, Роман Володимирович; Ляхович, Л.А
Article201025-кві-2017Аналітичний процес і його забезпеченняФедорович, Роман Володимирович
Other22-бер-201730-бер-2017Продукція та її функції як об'єкт функціонально-вартісного аналізуФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Other28-тра-200421-кві-2017Умови проведення аналізу інвестиційного проекту. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Облік і аудит у сучасному бізнесі"Федорович, Роман Володимирович; Ляхович, Лариса А.
Other23-жов-20037-бер-2017Інвестування в реалізації проектуФедорович, Роман Володимирович
Article23-бер-201028-кві-2017Ризики інвестиційних проектів та їх аналізФедорович, Роман Володимирович; Ціх, Галина Володимирівна
Other21-лис-20024-тра-2017Аналіз фінансових ресурсів в структурі фінансового менеджментуФедорович, Роман Володимирович; Вовк, Вікторія Михайлівна
Article20084-тра-2017Детерміноване і стохастичне моделювання факторних систем економічного аналізу/ Вісник Київського національного торговельно-економічного університету 2008р.Федорович, Роман Володимирович
-20064-тра-2017Теоретичні та прикладні аспекти здійснення реструктуризації підприємств/ Наука молода Тернопіль Економічна думка 2006Федорович, Роман Володимирович; Івашків, Ірина
Article200724-бер-2017Економічна природа прибутку і його роль в умовах ринкової економікиФедорович, Роман Володимирович; Олексіїв, О
Article20175-тра-2017Tools for strategic management of enterprise based on the value growthФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна
Article200225-кві-2017Аналіз і прийняття проектних рішень в умовах ризику та невизначеностіФедорович, Роман Володимирович
Article20135-тра-2017Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2Федорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна
Article200427-кві-2017Удосконалення інформаційної бази економічного аналі3у на підставі міжнародних статистичних стандартів у kohtekctI євроінтеграціїФедорович, Роман Володимирович; Вовк, Вікторія Михайлівна
Article20084-тра-2017Оптимізація проведення параметричного аналізу фінансових ресурсівФедорович, Роман Володимирович; Вовк, Вікторія Михайлівна
Результати 101-200 зі 216 (час пошуку: 0.002 секунди).

Розкриття

за датою випуску
за мовами