Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17674

Назва: Конспект лекцій з дисципліни «Введення в спеціальність» для студентів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки «Маркетинг»
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Бібліографічний опис: Семенюк С.Б. "Введення в спеціальність" : консп. лекц. для студентів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки «Маркетинг» / укл. : С.Б. Семенюк. - Тернопіль : ТНТУ ім. І.Пулюя, 2015. – 40 c.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 7-вер-2016
Місце видання, проведення: Тернопіль
Теми: конспект лекцій
Кількість сторінок: 40
Короткий огляд (реферат): Конспект включає курс лекцій з дисципліни «Введення в спеціальність» та список рекомендованої літератури
Зміст: Тема 1. Маркетинг для економіки і суспільства 4 Тема 2. Професійно - кваліфікаційна характеристика фахівця з маркетингу 9 Тема 3. Ринкова концепція маркетингу 13 Тема 4. Маркетинг і світ, що змінюється 13 Тема 5. Маркетинг і суспільство. Соціальна відповідальність та етика маркетингу 17 Тема 6. Маркетинг-орієнтоване підприємство. Маркетинг-менеджмент 24 Тема 7. Ринки і маркетингові проблеми їх дослідження 29 Тема 8. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності на підприємстві 34 Рекомендована література 38
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17674
Перелік літератури: 1. Агєєв Є.Я., Чепінога В.І. Маркетинг: від простого до складного (запитання і відповіді):Навчальний посібник .- Львів: Новий Світ-2000,2005 .-352 с. 2. Академия рынка: маркетинг / Пер. с фр. А. Дайан, Ф. Букерель, Р. Ланкар и др.; Научн. ред. А. Г. Худокормов. — М.: Экономика, 2003. — 572с. 3. Андреева О. Д. Технология бизнеса: Маркетинг. — М.: ИНФРА-М, 2007.- 210с. 4. Астахова І.Є. Маркетинг. Навч. посіб. для студ. - Харків: Вид.ХНЕУ, 2006. - 208с. 5. Багиев Г.Л. Маркетинг: Учеб. для вузов / Г.Л.Багиев, В.М.Тарасевич, Х.Анн; Под общ. ред. Г.Л.Багиева. – 2–е изд., перераб. и доп. – М.: Экономика, 2001. – 718 с. 6. Бєлявцев М.І., Іваненко Л.М. Маркетинг:Навчальний посібник .-К.:ЦУЛ,2005 .-328 с. 7. Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку .-2-ге вид., випр. і доп.-К.:Політехніка,2004 .-400 с. 8. Бородкіна Н.О. Маркетинг:Навчальний посібник .-К.:Кондор,2007 .-362 с. 9. Буряк П.Ю. Карпінський Б.А. Карпова Я.Ю. Маркетинг: Навч посіб. - К: ВД «Професіонал», 2005. - 320с. 10. Бутенко Н.В. Маркетинг: підручник / Н.В. Бутенко. — К.: Атіка, 2008. — 300с. 11. Варналій З.С. Основи підприємництва: Навч. посіб. – К .: Знання-Прес, 2002.- 209с. 12. Вачевський М.В., Примаченко Н.М., Баб’як М.М. Маркетингова культура у підприємництві:Навчальний посібник .-К.:ЦУЛ,2005 .-128 с. 13. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: підручник / А.В. Войчак; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 336 с. 14. Войчак А. В. Маркетингові дослідження: підруч. / А.В. Войчак, А.В. Федорченко; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2007. — 402c. 15. Волкова Н.І. Маркетинг: навч. посіб. / Н.І. Волкова, Т.О. Окландер, Е.М. Забарна, О.М. Козакова, О.Б. Мішина, С.І. Рассадникова, Н.О. Черепанова; Одес. нац. політехн. ун-т. — О.: Наука і техніка, 2009. — 160 с. 16. Гарі Армстронг, Філіп Котлер Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. з англ.: Уч.пос. – М.: Видавничий дім „Вільямс”, 2001. – 608с. 17. Гаркавенко С. С. Маркетинг. — К.: Лібра, 2004. — 712 с. 18. Гірченко Т.Д., Дубовик О.В. Маркетинг:Навчальний посібник .-К.:ІНКОС, ЦУЛ,2007 .-255 с. 19. Джоббер, Девид. Принципы и практика маркетинга.: Пер. с англ. : Уч.пос. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 688с. 20. Дзинько Т. Маркетинг нового покоління //Фінансовий ринок України.-2011.-№1 .-с. 21-26 21. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии .-3-е международное изд.-СПб.:Питер,2002 .-544 с. 22. Зозулев А.В. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика: учеб. пособие / А.В. Зозулев, С.А. Солнцев. — К.: Знання; М.: Рыбари, 2008. — 643 c. 23. Иванова Р.Х. Маркетинговий менеджмент: конспект лекций / Р.Х. Иванова; Харьк. нац. экон. ун-т. — Х.: ИНЖЭК, 2007. — 120с. 24. Ілляшенко С.М., Баскакова М.Ю. Маркетингові доспідження:Навчальний посібник .-К.:ЦУЛ,2006 .-192 с. 25. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент:Навчальний посібник .-К.:МАУП,2003 .-184 с. 26. Корж М.В. Маркетинг:Навчальний посібник .-К.:ЦУЛ,2008 .-344 с. 27. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. — 2-е европ. изд.: Пер. с англ. — М.; СПб.; К: Изд. дом "Вильяме", 2007. — 1152 с. 28. Макнейл. Р. Маркетинговые исследования в сфере В2В. Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса / Р. Макнейл. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2007. — 432с. 29. Маркетинг. Підручник / У. Руделіус і інші. – Київ: НМЦ, 2008.- 680с. 30. Маркетинг: навч. посіб. / О.С. Іванілов, М.В. Чорна, Т.Б. Кушнір, Л.М. Філіпішина, Ю.А. Сімех. — 2-е вид., доповн. і переробл. — Донецьк: Схід. вид. дім, 2009. – 236с. 31. Маркетинг: учеб. пособие / Б.И. Сергеев, Г.Я. Харичева, Д.В. Чудаков, А.А. Анфалов, Е.Н. Бобарыкина; Крым. экон. ин-т ГВУЗ "Киев. нац. экон. ун-т им. В.Гетьмана". — Симф.: Феникс, 2008. — 480 с. 32. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред. Л.А.Мороз. - Львів: Національний університет «Львівська політехніка» «Інтелект-Захід», 2002. - 244с. 33. Ортинська В.В. Маркетингові дослідження: підручник / В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2007. — 376с. 34. Павленко А.Ф. Маркетинг: підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак, Н.В. Куденко, О.О. Бєляєв, Т.Є. Оболенська; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 600 с. 35. Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. / В.Н. Парсяк. — К.: Наук. думка, 2007. — 256 с. 36. Райс Эл, Траут Джек Маркетинговые войны .-СПб.:Питер,2000 .-256с 37. Скибінський С. Маркетинг. – Львів, 2000. – 610с. 38. Старостіна А.О., Зозульов О.В. Маркетинг:Навчальний посібник .-2-ге вид., перероб. і доп.-К.:Знання-Прес,2003 .-326 с. 39. Стрій Л.О. Маркетинг XXI століття. Тенденції концептуального розвитку / Л.О.Стрій. — О.: Фенікс, 2009. — 64 с. 40. Теория маркетинга / Под ред. М. Бейкера. - СПб.: Питер, 2002. - 464с. 41. Третьяк О.П. Маркетинговий менеджмент: конспект лекцій / О.П. Третьяк, К.В. Ларіна; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2008. — 80 с. 42. Україна і світове господарство: взаємодія на межі тисячоліть: Навчальний посібник /А.С. Філіпенко. - К.: Либідь, 2002. 43. Чухрай Н. Маркетингові компетенції і проблеми факівців з маркетингу//Маркетинг в Україні.-2009.-№2 .-с. 53-59 44. Яковенко В.Б. Менеджмент і маркетинг: Навч. посіб. / В.Б. Яковенко; Європ. ун-т. — К., 2007. — 144 с.
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора