Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24789
Назва: ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА ОСОБЛИВОСТІ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ FMCG
Автори: Якимишин, Лілія Ярославівна
Приналежність: ТНТУ ім.І.Пулюя
Бібліографічний опис: Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – 251 с.
Конференція/захід: Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р.
Дата публікації: 15-гру-2017
Дата внесення: 7-тра-2018
Видавництво: Рівненський державний гуманітарний університет
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Рівненський державний гуманітарний університет
Діапазон сторінок: 117-120
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24789
Власник авторського права: © Рівненський державний гуманітарний університет, 2017
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezu_y.pdf972,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора