Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-05-07T18:04:14Z-
dc.date.available2018-05-07T18:04:14Z-
dc.date.issued2017-12-15-
dc.identifier.citationСучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – 251 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24789-
dc.format.extent117-120-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk_UA
dc.titleЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА ОСОБЛИВОСТІ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ FMCGuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.rights.holder© Рівненський державний гуманітарний університет, 2017uk_UA
dc.coverage.placenameРівненський державний гуманітарний університетuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім.І.Пулюяuk_UA
dc.citation.conferenceСучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р.-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezu_y.pdf972,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора