Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Назва: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Бібліографічний опис: Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Дата публікації: бер-2016
Дата внесення: 11-чер-2016
Видавництво: ТНЕУ
УДК: 339.138
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Власник авторського права: © Борисова Т.М, 2016
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
TNEU.djvu1,56 MBDjVuПереглянути/відкрити
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора