このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

タイトル: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
著者: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
発行日: 3月-2016
Date of entry: 11-6月-2016
出版者: ТНЕУ
UDC: 339.138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDF見る/開く
TNEU.djvu1,56 MBDjVu見る/開く
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール