Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Título : Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Autor : Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Fecha de publicación : mar-2016
Date of entry: 11-jun-2016
Editorial : ТНЕУ
UDC: 339.138
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir
TNEU.djvu1,56 MBDjVuVisualizar/Abrir
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Strumenti di amministrazione