Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Títol: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Autor: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Data de publicació: de -2016
Date of entry: 11-de -2016
Editorial: ТНЕУ
UDC: 339.138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFVeure/Obrir
TNEU.djvu1,56 MBDjVuVeure/Obrir
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Offer Gweinyddol