Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Titolo: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Autori: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Data: mar-2016
Date of entry: 11-giu-2016
Editore: ТНЕУ
UDC: 339.138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFVisualizza/apri
TNEU.djvu1,56 MBDjVuVisualizza/apri
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione