Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Title: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Issue Date: Μαρ-2016
Date of entry: 11-Ιου-2016
Publisher: ТНЕУ
UDC: 339.138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
TNEU.djvu1,56 MBDjVuΔείτε/ Ανοίξτε
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Outils d'administration