Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Titel: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Författare: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Utgivningsdatum: mar-2016
Date of entry: 11-jun-2016
Utgivare: ТНЕУ
UDC: 339.138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFVisa/Öppna
TNEU.djvu1,56 MBDjVuVisa/Öppna
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Admin Tools