このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Título: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Data de edición: Mar-2016
Date of entry: 11-Jun-2016
Editor: ТНЕУ
UDC: 339.138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsНаукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFVer/abrir
TNEU.djvu1,56 MBDjVuVer/abrir
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

管理ツール