Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Titulua: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Egilea: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Gordailuaren-data: Mar-2016
Date of entry: 11-Jun-2016
Argitalpen: ТНЕУ
UDC: 339.138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
TNEU.djvu1,56 MBDjVuBistaratu/Ireki
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Інструменти адміністратора