Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Tytuł: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Data wydania: mar-2016
Date of entry: 11-cze-2016
Wydawca: ТНЕУ
UDC: 339.138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Właściciel praw autorskich: © Борисова Т.М, 2016
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
TNEU.djvu1,56 MBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Yönetim Araçları