Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Pealkiri: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Autor: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Ilmumisaasta: mär-2016
Date of entry: 11-juu-2016
Kirjastaja: ТНЕУ
UDC: 339.138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFVaata/Ava
TNEU.djvu1,56 MBDjVuVaata/Ava
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Εργαλεία διαχειριστή