Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139

Název: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу
Autoři: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингу / Т.М.Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації: Збірн. тез доп. ХIІІ Міжн. наук.-практ. конф. молод. вчен. (24 –25.03.2016). –Тернопіль: ТНЕУ, 2016. –С.51-53
Datum vydání: bře-2016
Date of entry: 11-čer-2016
Nakladatel: ТНЕУ
UDC: 339.138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17139
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
TNEU.pdf1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
TNEU.djvu1,56 MBDjVuZobrazit/otevřít
TNEU__COVER.png761,55 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Eines d'Administrador