Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17570

Назва: Методичні вказівки для проведення практичних та самостійних занять з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчання
Автори: Дубик, Орест Іванович
Юзьвак, Людмила Ігорівна
Бібліографічний опис: Методичні вказівки для проведення практичних та самостійних занять з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 "Маркетинг" всіх форм навчання / укл. : О.І. Дубик, Л.І. Юзьвак. — Тернопіль : ТДТУ. — 2005. — 58 с.
Дата публікації: 2005
Дата внесення: 14-лип-2016
Видавництво: ТДТУ
Кількість сторінок: 58
Опис: Методичні вказівки розглянуті і затверджені на засіданні кафедри маркетингу на виробництві Протокол № 8 від 20 січня 2005 р. Схвалено і рекомендовано до друку методичною комісією факультету управління та бізнесу у виробництві Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя Протокол № 39 від 15 березня 2005 р.
Зміст: Передмова 1. Методика оцінки конкурентоспроможності об‘єктів !.1. Конкурентоспроможність товару Задача 1 Задача 2 Задача 3 1.2. Диференційний метод Задача 4 Задача 5 Задача 6 1.3. Комплексний метод Задача 7 Задача 8 Задача 9 1.4. Інтегральний метод Задача 10 Задача 11 Задача 12 1.5. Конкурентоспроможність підприємства Задача 13 1.6. Вибір параметрів Задача 14
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17570
Власник авторського права: © Дубик О.І., Юзьвак Л.І., 2005
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора