Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17570

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубик, Орест Іванович-
dc.contributor.authorЮзьвак, Людмила Ігорівна-
dc.date.accessioned2016-07-14T06:02:36Z-
dc.date.available2016-07-14T06:02:36Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки для проведення практичних та самостійних занять з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 "Маркетинг" всіх форм навчання / укл. : О.І. Дубик, Л.І. Юзьвак. — Тернопіль : ТДТУ. — 2005. — 58 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17570-
dc.descriptionМетодичні вказівки розглянуті і затверджені на засіданні кафедри маркетингу на виробництві Протокол № 8 від 20 січня 2005 р. Схвалено і рекомендовано до друку методичною комісією факультету управління та бізнесу у виробництві Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя Протокол № 39 від 15 березня 2005 р.uk
dc.description.tableofcontentsПередмова 1. Методика оцінки конкурентоспроможності об‘єктів !.1. Конкурентоспроможність товару Задача 1 Задача 2 Задача 3 1.2. Диференційний метод Задача 4 Задача 5 Задача 6 1.3. Комплексний метод Задача 7 Задача 8 Задача 9 1.4. Інтегральний метод Задача 10 Задача 11 Задача 12 1.5. Конкурентоспроможність підприємства Задача 13 1.6. Вибір параметрів Задача 14-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДТУuk
dc.titleМетодичні вказівки для проведення практичних та самостійних занять з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчанняuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© Дубик О.І., Юзьвак Л.І., 2005uk
dc.format.pages58-
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора