Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17572

Назва: Методичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчання
Автори: Дубик, Орест Іванович
Юзьвак, Людмила Ігорівна
Бібліографічний опис: Методичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчання / укл. : О.І. Дубик, Л.І. Юзьвак. — Тернопіль : ТДТУ. — 2007. — 40 с.
Дата публікації: 2007
Дата внесення: 14-лип-2016
Видавництво: ТДТУ
Кількість сторінок: 40
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу “Конкуренційний аналіз” для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 “Маркетинг” всіх форм навчання
Опис: Методичні вказівки розглянуті і затверджені на засіданні кафедри маркетингу на виробництві. Схвалено і рекомендовано до друку методичною комісією факультету управління та бізнесу у виробництві Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя.
Зміст: Передмова...ст.4 I Загальні положення...ст.5 II Вимоги до курсової роботи...ст.6 III Завдання на курсову роботу...ст.6 IV Структура курсової роботи...ст.7 V Оформлення роботи...ст.28 VI Захист курсової роботи ...ст.32 VII Критерії оцінки знань...ст.32 Додатки...ст.34
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17572
Власник авторського права: © О.І. Дубик, Л.І. Юзьвак, 2007
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора