Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17572

Pealkiri: Методичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчання
Autor: Дубик, Орест Іванович
Юзьвак, Людмила Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчання / укл. : О.І. Дубик, Л.І. Юзьвак. — Тернопіль : ТДТУ. — 2007. — 40 с.
Ilmumisaasta: 2007
Date of entry: 14-juu-2016
Kirjastaja: ТДТУ
Number of pages: 40
Kokkuvõte: Методичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу “Конкуренційний аналіз” для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 “Маркетинг” всіх форм навчання
Kirjeldus: Методичні вказівки розглянуті і затверджені на засіданні кафедри маркетингу на виробництві. Схвалено і рекомендовано до друку методичною комісією факультету управління та бізнесу у виробництві Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя.
Content: Передмова...ст.4 I Загальні положення...ст.5 II Вимоги до курсової роботи...ст.6 III Завдання на курсову роботу...ст.6 IV Структура курсової роботи...ст.7 V Оформлення роботи...ст.28 VI Захист курсової роботи ...ст.32 VII Критерії оцінки знань...ст.32 Додатки...ст.34
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17572
Copyright owner: © О.І. Дубик, Л.І. Юзьвак, 2007
Content type: Book
Asub kollektsiooni(de)s:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Administratzailearen tresnak