Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17572

Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorДубик, Орест Іванович-
dc.contributor.authorЮзьвак, Людмила Ігорівна-
dc.date.accessioned2016-07-14T13:07:29Z-
dc.date.available2016-07-14T13:07:29Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчання / укл. : О.І. Дубик, Л.І. Юзьвак. — Тернопіль : ТДТУ. — 2007. — 40 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17572-
dc.descriptionМетодичні вказівки розглянуті і затверджені на засіданні кафедри маркетингу на виробництві. Схвалено і рекомендовано до друку методичною комісією факультету управління та бізнесу у виробництві Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя.uk
dc.description.abstractМетодичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу “Конкуренційний аналіз” для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 “Маркетинг” всіх форм навчанняuk
dc.description.tableofcontentsПередмова...ст.4 I Загальні положення...ст.5 II Вимоги до курсової роботи...ст.6 III Завдання на курсову роботу...ст.6 IV Структура курсової роботи...ст.7 V Оформлення роботи...ст.28 VI Захист курсової роботи ...ст.32 VII Критерії оцінки знань...ст.32 Додатки...ст.34-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДТУuk
dc.titleМетодичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчанняuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© О.І. Дубик, Л.І. Юзьвак, 2007uk
dc.format.pages40-
Bildumetan azaltzen da:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak