Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

Назва: Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 10-чер-2016
Видавництво: Підручники і посібники
УДК: 339.138
ББК: 65.9(2)45
Короткий огляд (реферат): У монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.
Опис: Рекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131
ISSN: 978-966-07-2989-6
Власник авторського права: © Борисова Т.М, 2016
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора