Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

Titel: Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти
Författare: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6
Utgivningsdatum: 26-apr-2016
Date of entry: 10-jun-2016
Utgivare: Підручники і посібники
UDC: 339.138
BBK: 65.9(2)45
Sammanfattning: У монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.
Beskrivning: Рекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131
ISSN: 978-966-07-2989-6
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Book
Samling:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.pdf107,27 kBAdobe PDFVisa/Öppna
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.djvu61,29 kBDjVuVisa/Öppna
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor__COVER.png76,04 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Herramientas de Administrador