กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

Título: Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6
Data de edición: 26-Apr-2016
Date of entry: 10-Jun-2016
Editor: Підручники і посібники
UDC: 339.138
BBK: 65.9(2)45
Resumo: У монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.
Descrición: Рекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131
ISSN: 978-966-07-2989-6
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Book
Aparece nas ColecciónsНаукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.pdf107,27 kBAdobe PDFVer/abrir
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.djvu61,29 kBDjVuVer/abrir
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor__COVER.png76,04 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ