Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

Заглавие: Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6
Дата на Публикуване: 26-Апр-2016
Date of entry: 10-Юни-2016
Издател: Підручники і посібники
UDC: 339.138
BBK: 65.9(2)45
Резюме: У монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.
Описание: Рекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131
ISSN: 978-966-07-2989-6
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Book
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.pdf107,27 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.djvu61,29 kBDjVuИзглед/Отваряне
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor__COVER.png76,04 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Eines d'Administrador