Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

Títol: Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти
Autor: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6
Data de publicació: 26-d’a-2016
Date of entry: 10-de -2016
Editorial: Підручники і посібники
UDC: 339.138
BBK: 65.9(2)45
Resum: У монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.
Descripció: Рекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131
ISSN: 978-966-07-2989-6
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Book
Apareix a les col·leccions:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador