Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-06-10T15:22:00Z-
dc.date.available2016-06-10T15:22:00Z-
dc.date.issued2016-04-26-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6-
dc.identifier.issn978-966-07-2989-6-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131-
dc.descriptionРекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)-
dc.description.abstractУ монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПідручники і посібникиuk
dc.titleМаркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© Борисова Т.М, 2016uk
dc.subject.udc339.138uk
dc.subject.bbk65.9(2)45uk
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools