Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

Registre complet de metadades
Camp DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-06-10T15:22:00Z-
dc.date.available2016-06-10T15:22:00Z-
dc.date.issued2016-04-26-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6-
dc.identifier.issn978-966-07-2989-6-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131-
dc.descriptionРекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)-
dc.description.abstractУ монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПідручники і посібникиuk
dc.titleМаркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© Борисова Т.М, 2016uk
dc.subject.udc339.138uk
dc.subject.bbk65.9(2)45uk
Apareix a les col·leccions:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador