Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-06-10T15:22:00Z-
dc.date.available2016-06-10T15:22:00Z-
dc.date.issued2016-04-26-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6-
dc.identifier.issn978-966-07-2989-6-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131-
dc.descriptionРекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)-
dc.description.abstractУ монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПідручники і посібникиuk
dc.titleМаркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© Борисова Т.М, 2016uk
dc.subject.udc339.138uk
dc.subject.bbk65.9(2)45uk
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione