Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

ชื่อเรื่อง: Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти
ผู้แต่ง: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6
วันที่เผยแพร่: 26-เมษ-2016
Date of entry: 10-มิถ-2016
สำนักพิมพ์: Підручники і посібники
UDC: 339.138
BBK: 65.9(2)45
บทคัดย่อ: У монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.
รายละเอียด: Рекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131
ISSN: 978-966-07-2989-6
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Book
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.pdf107,27 kBAdobe PDFดู/เปิด
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.djvu61,29 kBDjVuดู/เปิด
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor__COVER.png76,04 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Админ Инструменти