Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

Titulua: Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти
Egilea: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6
Gordailuaren-data: 26-Apr-2016
Date of entry: 10-Jun-2016
Argitalpen: Підручники і посібники
UDC: 339.138
BBK: 65.9(2)45
Laburpena: У монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.
Deskribapena: Рекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131
ISSN: 978-966-07-2989-6
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2016
Content type: Book
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.pdf107,27 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.djvu61,29 kBDjVuBistaratu/Ireki
Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor__COVER.png76,04 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administrativa verktyg