Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131

Tytuł: Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично- методологічні аспекти: Монографія / Т. М. Борисова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. — 476 с. ІSBN 978-966 -07-2889-6
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 10-cze-2016
Wydawca: Підручники і посібники
UDC: 339.138
BBK: 65.9(2)45
Abstract: У монографії висвітлюється комплекс проблем, пов’язаних із дослідженням маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів, структурними компонентами концепції маркетингу некомерційних суб’єктів, прогнозування напрямів зростання соціального ефекту суб’єктів некомерційної сфери та особливостями функціонування маркетингового механізму реалізації ними соціальної функції. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.
Opis: Рекомендовано до друку Вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол No 3 від 26.04.2016 р.)
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17131
ISSN: 978-966-07-2989-6
Właściciel praw autorskich: © Борисова Т.М, 2016
Typ zawartości: Book
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Administratzailearen tresnak