Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 101-200 зі 216 (час пошуку: 0.003 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Дещо з історії виникнення паблік рілейшнзОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Цілі маркетингу в соціальних медіаБучинський, В.; Піняк, Ірина Любомирівна; Buchynsky, V.; Pinyak, I. L.
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживачаФедоришин, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Fedoryshun, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Бренд як економічна категоріяСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Аналіз маркетингової товарної політики ПрАТ «ТерА»Береза, Юлія; Bereza, Yuliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Тісний взаємозв'язок дизайну та маркетингуКовальова, Марія; Kovaliova, Mariia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Формування ефективних каналів розподілуДубина, Максим; Dubyna, Maksym
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Шляхи підвищення ефективності комунікаційної діяльності виробничого підприємстваДанилишин, Олег; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019SMM – сучасний інструмент просування компаніїПаньків, Дарина; Pankiv, Daria
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Рівні портрета цільвої аудиторіїГораль, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Horal, Oleg; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Система управління маркетинговою товарно-асортиментною політикою підприємстваКоршунов, Олександр; Korshunov, Oleksandr
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Проблеми маркетингового плануванняЧабан, Тетяна; Chaban, Tetiana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Еластичний попитЯнковська, Влада; Yankovska, Vlada
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Тренди відеомаркетингуГодович, Олександра; Godovich, Alexandra
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність та види молодіжних субкультурСливяк, Василина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Slyvyak, Vasyluna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Еволюція соціальних медіаГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Grynyuk, Christina; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Класифікація соціальних медіаПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Значення PR-діяльності в мережі інтернетГрабовський, Вячеслав; Hrabovskyi, Viacheslav
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Місткість товарного ринку як об'єкт маркетингового дослідженняКара, Вікторія; Kara, Viktoriya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Стратегічне планування інтернет маркетингуНовік, Яна; Novik, Yana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Етапи розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовищаКолодій, Христина; Kolodiy, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасний маркетинг у сучасному світіПолевач, Дмитро; Polevach, Dmytro
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Ремаркетинг, як важлива складова інтернет-маркетингуПолегонька, Наталія; Polehonka, Nataliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Семплінг як інструмент просуванняПанасюк, Нінель; Бурліцька, Оксана Петрівна; Panasiuk, Ninel; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Розвиток маркетингу в умовах мінливого ринкового середовищаОбуд, Ліля; Obud, Lilya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Формування рекламної стратегії підприємстваТабас, Христина; Tabas, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Краудфандинг – сучасний інструмент фінансування розвитку інтелектуального капіталуРажанська, Вікторія; Razhanska, Viktoriia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції інтернет-маркетингуБоднар, Діана; Bodnar, Diana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції розвитку маркетингуСкочеляс, Діана; Skochelyas, Diana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019До питання класифікації рекламних зверненьТабас, Христина; Tabas, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Основні інструменти цифрового маркетингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Оцінка ефективності маркетингових витрат підприємстваГикава, Олена; Hykava, Olena
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Нові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністюХабарова, Лариса; Khabarova, Larysa
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Штат та розподіл обов’язків інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інструментарій маркетингової політики просування продуктуФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Данилишин, Олег; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингова політика комунікацій та її вплив на діяльність підприємстваВакулінський, Микола; Vakulinskyj, Mykola
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Контент-маркетингЦимбал, Лілія; Tsymbal, Liliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції розвитку маркетингу в УкраїніТомків, Ірина; Tomkiv, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваДемкович, Христина; Demkovych, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Принципи роботи інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Огінський, Василь; Shpylyk, Svitlana; Oginskii, Vasyl
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Вдосконалення оцінки конкурентоспроможності підприємстваЗагребельна, Тетяна; Zagrebelna, Tetjana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Моделювання поведінки організацій-споживачівКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Управління розподілом і збутом готової продукціїБиць, Ярослав; Byts, Yaroslav
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність стратегії маркетингу цінностіДідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Didyk, Mykhajlo; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність інноваційного розвитку промислових підприємствВолинець, Михайло; Volynets, Mikhail
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Планування та реалізація збутових програм підприємстваЗагребельна, Тетяна; Zagrebelna, Tetjana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інновації як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємстваБік, Олеся; Bik, Olesya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Прийоми з мерчендайзингу для інтернет-магазинівШульгін, Олександр; Shulhin, Oleksandr
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Моделювання конкурентної стратегії підприємстваШавалюк, Аліна; Shawaluk, Alina
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Матричні методи оцінювання конкурентоспроможності підприємствДанилків, Михайло; Danilkov, Michael
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інновації маркетингових комунікаційЛісова, Ірина; Lisova, Iryna
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Конкурентоспроможність як фактор забезпечення сталих ринкових позиційРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Умови забезпечення конкурентоспроможності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Інтернет-маркетинг як інструмент для збільшення продажівСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Контекстна реклама як ефективний засіб реалізації продажів через інтернетІвашко, Г.-А. М.; Ivashko, H.-A.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Особливості моделей продажівГалушка, С. М.; Голда, Надія Михайлівна; Galuchka, S. M.; Golda, N. M.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємстваМидлик, Тетяна; Mydlyk, Tatiana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Менеджмент маркетингової діяльностіПелипишин, С.; Pelypyshyn, S.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Гармонізація технічного регулювання, як чинник збереження конкурентоспроможності підприємствПижик, О. А.; Pizzik, O.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукціїПелех, Роман; Pelech, Roman
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Сучасні особливості інтернет-брендингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018ДемаркетингДоскоч, Світлана; Doskoch, Svitlana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Необхідність використання pr в маркетинговій діяльностіДжерелейко, Мар’яна; Djereleiko, Mariana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Вплив інноваційних технологій маркетингу на покупцівЗеленюк, Роман; Zelenyk, Roman
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Вірусний маркетингМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Впровадження та використання wi-fi технологій торгівельними підприємствами УкраїниМихно, Анастасія; Mikhno, Anastasia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємстваЖарська, Уляна; Zharska, Uliana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Роль інновацій у створенні конкурентних переваг підприємстваГикава, Олена; Hykava, Olena
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Чинники впливу на інноваційне забезпечення підприємствРоманчук, Іванна; Romanchuk, Ivanna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інтернет-маркетинг на промисловому ринкуЯдловський, Назарій; Yadlovs’ky, Nazariy
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Оптимізація товароруху в системі маркетингуБронецький, Віталій; Bronetskyi, Vitalii
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інноваційні продукти на ринку: проблеми та особливостіЯдчишин, Павло; Yadchyshyn, Pavel
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетингові особливості організації та управління розвитком підприємстваСтос, Юлія; Stos, Julia
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Дослідження конкуренції на ринку FMCGМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Методологічні основи управління конкурентоспроможністю промислових підприємствКуземський, Назар; Kuzemsky, Nazar
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії виборуКрет, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kret, Tatyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Персональний брендингЧабан, Тетяна; Chaban, Tetiana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємстваМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Зовнішня інформація при проведенні маркетингових дослідженьОгінський, Василь; Ohinskyi, Vasyl
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Значення інноваційного маркетингу в діяльності підприємстваКачур, Ігор; Оксентюк, Роман Андрійович; Kachur, Igor; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Шляхи активізації інноваційної діяльності підприємствНовік, Яна; Novik, Yana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Основні аспекти управління конкурентоспроможністю промислових підприємствКуземський, Назар; Kuzemsky, Nazar
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Бабій, Юрій; Shpylyk, Svitlana; Babiy, Yuriy
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналахФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Управління конкурентоспроможністю продукції ПрАТ «Тернопільський молокозавод»Оксентюк, Богдана Андріївна; Горошкевич, Олександр; Oksentyuk, Bogdana; Goroshkevych, Oleksandr
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Аналіз комунікаційної діяльності підприємстваШевчук, Наталія; Shevchuk, Natalia
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетингові комунікації та їх місце на ринкуДідюк, Михайло; Didiuk, Mykhailo
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Значення маркетингової товарної політики для промислових підприємствПаук, Юрій; Pauk, Yuriy
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Аналіз чинників активізації інноваційної діяльності підприємствГрабовський, Вячеслав; Hrabovsky, Vyacheslav
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваБуковський, Іван; Bukovskyi, Ivan
Conference Abstract28-лис-201818-лют-2019Ризики впровадження інноваційного продуктуЩур, І. І.; Вашкеба, С. О.; Schur, I. I.; Vashkeba, S. O.
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Стратегії виходу підприємства на зовнішні ринкиКарпов, Олександр; Karpov, Olexander
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетинг-китЗеленюк, Роман; Zelenyuk, Roman
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інновації як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiia
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Брендинг як ефективна складова маркетингової політики комунікацій у сфері послугКачунь, Володимир; Kachun, Volodymyr
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства — співпраця з конкурентамиМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інновації як стратегія підвищення конкурентоспроможності фірмиБаньковський, Дмитро; Bankovsky, Dmitry
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Результати 101-200 зі 216 (час пошуку: 0.003 секунди).