Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24418

Назва: Інтернет-маркетинг як інструмент для збільшення продажів
Інші назви: Internet marketing as an instrument for improving sales
Автори: Семенюк, Андрій
Semenyuk, Andriy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Семенюк А. Інтернет-маркетинг як інструмент для збільшення продажів / Семенюк Андрій // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 163–164.
Bibliographic description: Semenyuk A. (2017) Internet-marketynh yak instrument dlia zbilshennia prodazhiv [Internet marketing as an instrument for improving sales]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 163-164 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Конференція/захід: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 20-гру-2017
Видавництво: ТНТУ
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 163-164
Початкова сторінка: 163
Кінцева сторінка: 164
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24418
Тип вмісту : Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.