Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017) : [81] Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo
У тезах висвітлено результати наукових досліджень з проблем: концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу; інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства; маркетингові технології підприємств сфери послуг; теоретичні та методичні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет.

Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2017. – 180 c.

Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“

Зміст


1
3
4
6
8
10
11
13
15
16
18
20
22
24
27
29
31
33
35
37
39
41
43
46
49
51
53
57
59
63
65
67
69
71
73
76
79
81
83
85
89
91
93
95
97
99
101
103
105
108
110
112
114
116
118
121
123
125
127
129
131
133
135
137
139
141
144
146
148
150
153
155
157
159
161
163
165
168
170
 
172

Content


1
3
4
6
8
10
11
13
15
16
18
20
22
24
27
29
31
33
35
37
39
41
43
46
49
51
53
57
59
63
65
67
69
71
73
76
79
81
83
85
89
91
93
95
97
99
101
103
105
108
110
112
114
116
118
121
123
125
127
129
131
133
135
137
139
141
144
146
148
150
153
155
157
159
161
163
165
168
170
172

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 81 з 81
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Conference Abstract20-гру-2017Зміст-
Conference Abstract20-гру-2017Необхідність врахування ризиків в маркетинговій діяльностіКостів, Віта; Kostiv, Vita
Conference Abstract20-гру-2017Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Conference Abstract20-гру-2017Нативна реклама – дві сторони однієї медаліШеліга, Інна; Sheliha, Inna
Conference Abstract20-гру-2017Таргетинг-реклама в соціальних мережахЯськова, Т. Б.; Yaskova, T.
Conference Abstract20-гру-2017Вплив інформаційно-аналітичного забезпечення на ефективність маркетингового управлінняЗагородна, Ольга; Zahorodna, Olga
Conference Abstract20-гру-2017Інтернет-маркетинг як інструмент для збільшення продажівСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract20-гру-2017Механізм управління маркетинговою діяльністю підприємстваПолегонька, Наталя; Polegon’ka, Natalya
Conference Abstract20-гру-2017Сучасні особливості інтернет-брендингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract20-гру-2017Pr – як засіб масової комунікаціїПавлючик, Валерія; Pavliuchyk, Valeriia
Conference Abstract20-гру-2017Вірусний маркетингМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract20-гру-2017Впровадження та використання wi-fi технологій торгівельними підприємствами УкраїниМихно, Анастасія; Mikhno, Anastasia
Conference Abstract20-гру-2017Використання соціальної мережі Instagram для просування бізнесуМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiya
Conference Abstract20-гру-2017Сутність сезонного мерчандайзингуДолгошеєв, В. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, V. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-гру-2017Крауд-маркетинг – технологія просування в інтернетіКушнірук, Наталія; Kushniruk, Natalia
Conference Abstract20-гру-2017Методи та ефективність синхромаркетингуЛучейко, Мар'яна; Lucheiko, Mar’yana
Conference Abstract20-гру-2017Контекстна реклама як ефективний засіб реалізації продажів через інтернетІвашко, Г.-А. М.; Ivashko, H.-A.
Conference Abstract20-гру-2017Вплив інноваційних технологій маркетингу на покупцівЗеленюк, Роман; Zelenyk, Roman
Conference Abstract20-гру-2017ДемаркетингДоскоч, Світлана; Doskoch, Svitlana
Conference Abstract20-гру-2017Тенденції розвитку ринку туристичних послугЦимбалюк, Михайло; Tsymbalyuk, Mikhail
Conference Abstract20-гру-2017Сегментування ринкуБаньковський, Дмитро; Bankovskyi, Dytro
Conference Abstract20-гру-2017Особливості формування маркетингової інформаціїБучинський, Валентин; Buchynskyi, Valentyn
Conference Abstract20-гру-2017SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract20-гру-2017Виявлення загроз функціонування підприємств індустрії красиПельчер, М. В.; Pelcher, M.
Conference Abstract20-гру-2017Необхідність використання pr в маркетинговій діяльностіДжерелейко, Мар’яна; Djereleiko, Mariana
Conference Abstract20-гру-2017Використання звуку в формуванні іміджу магазинуПіняк, І.; Пастущин, О.; Pinyak, I.; Pastushchin, O.
Conference Abstract20-гру-2017Використання засобів стимулювання для продажу молочних продуктівПіняк, Ірина Любомирівна; Гайдуцька, Ю. Б.; Pinyak, I. L.; Gaidutska, Y. B.
Conference Abstract20-гру-2017Управління сферою послугОбуд, Ліля; Obud, Lilia
Conference Abstract20-гру-2017Інноваційне управління сферою послуг на основі маркетингового підходуМикитюк, Софія; Nikitiuk, Sophia
Conference Abstract20-гру-2017Управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємствПастущин, О. М.; Pastushchyn, O. M.
Conference Abstract20-гру-2017Розвиток туризму в УкраїніЛісова, Ірина; Lisova, Iruna
Conference Abstract20-гру-2017Послуги із закупівлі, постачання та збуту продукціїКуштинець, Олександр; Kushtinets, Alexander
Conference Abstract20-гру-2017Особливості медіа ринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract20-гру-2017Теоретичні аспекти маркетингу послуг у сфері відпочинку та розвагГетун, Д. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, D. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-гру-2017Особливості моделей продажівГалушка, С. М.; Голда, Надія Михайлівна; Galuchka, S. M.; Golda, N. M.
Conference Abstract20-гру-2017Основні засади збутової політики торговельних підприємств УкраїниВолянський, Андрій; Volianskyi, Andrii
Conference Abstract20-гру-2017Маркетинговий інструментарій сфери послугБереза, Юлія; Birch, Julia
Conference Abstract20-гру-2017Як спонукати споживача до купівлі?Дацок, Любов; Datsok, Lubov
Conference Abstract20-гру-2017Поняття нематеріальної мотивації персоналуСтахів, С. В.; Stakhiv, S. V.
Conference Abstract20-гру-2017Сучасна організаційна форма гнучкого підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr
Conference Abstract20-гру-2017Сучасні маркетингові технології – краудсорсингСозанська, Анастасія; Sozansky, Anastasia
Conference Abstract20-гру-2017Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-2017Стан соціально-психологічного клімату в колективіСич, Тетяна; Sich, Tatiana
Conference Abstract20-гру-2017Інновації для покращення конкурентоспроможності підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-2017Конкурентоспроможність як фактор забезпечення сталих ринкових позиційРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-2017Гармонізація технічного регулювання, як чинник збереження конкурентоспроможності підприємствПижик, О. А.; Pizzik, O.
Conference Abstract20-гру-2017Інструменти мерчандайзингу в книжковій торгівліБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-гру-2017Інноваційні технології розвитку пивоварінняМозиль, Світлана; Mozil, Svetlana
Conference Abstract20-гру-2017Система трудової мотивації на підприємствіМартович, Зоряна; Martovich, Zoryana
Conference Abstract20-гру-2017Основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємстваОбуд, Ліля; Obud, Lilya
Conference Abstract20-гру-2017Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукціїПелех, Роман; Pelech, Roman
Conference Abstract20-гру-2017Соціально-психологічні аспекти управління персоналомКузьмович, Ю. С.; Kuzmovych, Y.
Conference Abstract20-гру-2017Умови забезпечення конкурентоспроможності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract20-гру-2017Роль hr-менеджера в роботі сучасній організаціїЛенько, Василь; Lenko, Vasyl
Conference Abstract20-гру-2017Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваЛисенко, Леся; Lysenko, Lesya
Conference Abstract20-гру-2017Аналіз системи ціноутворення підприємстваБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiya
Conference Abstract20-гру-2017Маркетингова стратегія підприємстваЖелтикова, Юлія; Zheltikova, Julia
Conference Abstract20-гру-2017Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємстваЖарська, Уляна; Zharska, Uliana
Conference Abstract20-гру-2017Бенчмаркінг як шлях до конкурентних перевагДідюк, Михайло; Didyuk, Mikhail
Conference Abstract20-гру-2017Управління маркетинговими можливостями підприємстваГайдуцька, Ю. Б.; Gaidutska, Y.
Conference Abstract20-гру-2017Якість життя та якість трудового життя населення УкраїниВівчар, Назарій; Shepherd, Nazari
Conference Abstract20-гру-2017Інновації в освіті: необхідність чи ні?Бакуліна, Наталія; Bakulina, Natalia
Conference Abstract20-гру-2017Формування системи управління мотивацією персоналу в умовах інноваційного розвиткуБиц, Ю. О.; Bits, Y.
Conference Abstract20-гру-2017Моделювання стратегії розвитку промислового підприємстваБуряк, Вікторія; Buryak, Victoria
Conference Abstract20-гру-2017Контроль як функція менеджментуЩирба, Маркіян; Щирба, Ірина; Shchyrba, Markiyan; Shchyrba, Iryna
Conference Abstract20-гру-2017Інформаційно-аналітичне забезпечення, як чинник прийняття маркетингових рішеньФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Conference Abstract20-гру-2017Відбір персоналу – складова технологій управління персоналомБаб`як, Г. П.; Babyak, G.
Conference Abstract20-гру-2017Маркетинг – вид управлінської діяльностіСмірашевська, Іванна; Smirashevskaya, Ivanna
Conference Abstract20-гру-2017Основні елементи програми мерчандайзингуПушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitaliy; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-гру-2017Інформаційно-аналітичні системи маркетингуСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Conference Abstract20-гру-2017Передмова-
Conference Abstract20-гру-2017Роль і значення реклами в сучасному суспільствіОксентюк, Богдана Андріївна; Фершлядин, Олег; Oksentyuk, Bogdana; Fershlyadyn, Oleh
Conference Abstract20-гру-2017Теоретичні аспекти маркетингового менеджментуОгінський, Василь; Oginsky, Vasyl
Conference Abstract20-гру-2017Менеджмент маркетингової діяльностіПелипишин, С.; Pelypyshyn, S.
Conference Abstract20-гру-2017Маркетингові ризики та необхідність їх врахуванняПрус, Оксана; Prus, Oksana
Conference Abstract20-гру-2017Імпліцитні схеми товарівМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract20-гру-2017Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємстваМидлик, Тетяна; Mydlyk, Tatiana
Conference Abstract20-гру-2017Маркетинг – ефективний інструмент успішної економікиМеленчук, Юлія Тарасівна; Melenchuk, Yulia
Conference Abstract20-гру-2017Значення товарної політики в маркетингуЛуцик, Марія; Lutsik, Maria
Conference Abstract20-гру-2017Редакційні сторінки-
Conference Abstractгру-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Федорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 81 з 81