Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24388

Назва: Основні засади збутової політики торговельних підприємств України
Інші назви: Basic principles of sale politics of ukrainian trade enterprises
Автори: Волянський, Андрій
Volianskyi, Andrii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Волянський А. Основні засади збутової політики торговельних підприємств України / Волянський Андрій // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 105–107.
Bibliographic description: Volianskyi A. (2017) Osnovni zasady zbutovoi polityky torhovelnykh pidpryiemstv Ukrainy [Basic principles of sale politics of ukrainian trade enterprises]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 105-107 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Конференція/захід: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 20-гру-2017
Дата внесення: 31-бер-2018
Видавництво: ТНТУ
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 105-107
Початкова сторінка: 105
Кінцева сторінка: 107
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24388
Перелік літератури: 1. Балабанова Л.В. Маркетинговый аудит системы сбыта [Текст]: монография / Л.В. Балабанова, A.B. Балабаниц. – Донецк: ДонГУЭТ им. М.Туган-Барановского, 2003. – 189 с.
2. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст]: монографія / Л.В. Балабанова, Ю.П. Митрохіна. – Донецьк: ДонПУЕТ, 2009. – 245 с.
References: 1. Balabanova L.V. Marketinhovyi audit sistemy sbyta [Text]: monohrafiia, L.V. Balabanova, A.B. Balabanits, Donetsk: DonHUET im. M.Tuhan-Baranovskoho, 2003, 189 p.
2. Balabanova L.V. Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstv [Text]: monograph, L.V. Balabanova, Yu.P. Mytrokhina, Donetsk: DonPUET, 2009, 245 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.