Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24388

Title: Основні засади збутової політики торговельних підприємств України
Other Titles: Basic principles of sale politics of ukrainian trade enterprises
Authors: Волянський, Андрій
Volianskyi, Andrii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Волянський А. Основні засади збутової політики торговельних підприємств України / Волянський Андрій // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 105–107.
Bibliographic description (International): Volianskyi A. (2017) Osnovni zasady zbutovoi polityky torhovelnykh pidpryiemstv Ukrainy [Basic principles of sale politics of ukrainian trade enterprises]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 105-107 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Conference/Event: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 20-Dec-2017
Publisher: ТНТУ
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 339.13
Number of pages: 3
Page range: 105-107
Start page: 105
End page: 107
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24388
References (Ukraine): 1. Балабанова Л.В. Маркетинговый аудит системы сбыта [Текст]: монография / Л.В. Балабанова, A.B. Балабаниц. – Донецк: ДонГУЭТ им. М.Туган-Барановского, 2003. – 189 с.
2. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст]: монографія / Л.В. Балабанова, Ю.П. Митрохіна. – Донецьк: ДонПУЕТ, 2009. – 245 с.
References (International): 1. Balabanova L.V. Marketinhovyi audit sistemy sbyta [Text]: monohrafiia, L.V. Balabanova, A.B. Balabanits, Donetsk: DonHUET im. M.Tuhan-Baranovskoho, 2003, 189 p.
2. Balabanova L.V. Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstv [Text]: monograph, L.V. Balabanova, Yu.P. Mytrokhina, Donetsk: DonPUET, 2009, 245 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.