Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24382

Назва: Інновації для покращення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Innovations for improving competitiveness of the enterprise
Автори: Романюк, Мирослава
Romaniuk, Myroslava
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Романюк М. Інновації для покращення конкурентоспроможності підприємства / Романюк Мирослава // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 93–94.
Bibliographic description: Romaniuk M. (2017) Innovatsii dlia pokrashchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Innovations for improving competitiveness of the enterprise]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 93-94 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Конференція/захід: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 20-гру-2017
Дата внесення: 31-бер-2018
Видавництво: ТНТУ
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 93-94
Початкова сторінка: 93
Кінцева сторінка: 94
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24382
Перелік літератури: 1. Портер М. Конкуренція. пер. з англ. / під ред. Я.В. Заблоцького. – М.: Вільямс, 2001. – 495 с.
2. Бжуска Я.О. Інноваційні моделі бізнесу /Я.О. Бжуска // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2008. – № 628. – С.29-35.
3. Березіна Л.М. Інноваційна політика підприємств: тактичні та стратегічні аспекти / Л.М. Березіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – №
4. – С. 132.
References: 1. Porter M. Konkurentsiia. transl. from English, pid red. Ya.V. Zablotskoho, M., Viliams, 2001, 495 p.
2. Bzhuska Ya.O. Innovatsiini modeli biznesu /Ya.O. Bzhuska, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2008, No 628, P.29-35.
3. Berezina L.M. Innovatsiina polityka pidpryiemstv: taktychni ta stratehichni aspekty, L.M. Berezina, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2013, №
4, P. 132.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.