Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24354

Назва: Основні елементи програми мерчандайзингу
Інші назви: Main elements of the merchandiseing program
Автори: Пушкаренко, Віталій
Бурліцька, Оксана Петрівна
Pyshkarenko, Vitaliy
Burlitska, Oxana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Пушкаренко В. Основні елементи програми мерчандайзингу / Пушкаренко Віталій, Бурліцька Оксана // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 33–34.
Bibliographic description: Pyshkarenko V., Burlitska O. (2017) Osnovni elementy prohramy merchandaizynhu [Main elements of the merchandiseing program]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 33-34 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Конференція/захід: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 20-гру-2017
Дата внесення: 31-бер-2018
Видавництво: ТНТУ
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 33-34
Початкова сторінка: 33
Кінцева сторінка: 34
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24354
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.